Houston Marchman, Damn This Road Tabs, Chords, Lyrics

Houston Marchman, Damn This Road Tabs, Chords

 SITE MENU
 Request Tabs
 Add/Correct Tabs
 DMCA Policy
 Country Sheet Music
0

BROWSE LYRICS AND TABS BY ARTIST/BAND NAME: SEARCH HERE:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
 

Houston Marchman - Damn This Road (Chords)


Houston Marchman CD
Houston Marchman Sheet music
Houston Marchman Posters
Damn This Road 
By Houston Marchman
rmofle at satx.rr.com
2/11/2005




     G
Well I've been drivin' hours, just a pushin' through this rain 
C                                                       G
Hell, from Corpus to Del Rio, man there ain't much in between 
     D                                   C                G 
Nevermind the lines ahead of me like the ones I've left behind 
       C         D     G             C                      D         C        G
Well I hold that wheel with a steady hand, mama, yeah but a tired and troubled mind 

I lost the last radio station so many miles ago 
But I picked me up this spanish singer, she was beamin' out of Mexico 
Well her songs were sweet and soulful and every note she sang rang true 
But I couldn't understand a word she sang but the blues are still them blues 


CHORUS: 
      D    C        G 
Yeah, damn this old road 
                   D     C  G 
Lord it's about to steal my soul 
             Am       C/B    C
Lord you get addicted to the money
            D   G
Better drug ??? cold 


Well the boss man he keeps pushin, well he wants me on that line 
Say if you gonna earn a dollar child you've gotta sacrfice sometimes 
Yeah but I'm all out of want to and I've been there for a while 
I've been runnin on fate these days, feelin' every goddamn mile 


Steel solo

 
Well this gypsy life has robbed me of everything I own 
But why would a woman want me when she knows she'd be alone 
So I'm pushin' this truck a little faster, a little closer to the ground 
I pray I'll just out run it all, Hell if I could break the speed of sound 

Chorus
 


Marchman Houston Tabs & Chords



Marchman Houston Tabs, Tablatures, Chords, Lyrics

Buy Marchman Houston CD
Marchman Houston
Buy Marchman Houston CD

  1. Marchman Houston - $2 Dollar Pistol Chords
  2. Marchman Houston - Adios Baby Chords
  3. Marchman Houston - Bill Longley Chords
  4. Marchman Houston - Broken Glass Chords
  5. Marchman Houston - Buses In The Rain Chords
  6. Marchman Houston - Caleb And Raedawn Chords
  7. Marchman Houston - Come On Baby (reprise) Chords
  8. Marchman Houston - Cosmoline Chords
  9. Marchman Houston - Damn This Road Chords
  10. Marchman Houston - Fort Worth Chords
  11. Marchman Houston - Hank's Angel Chords
  12. Marchman Houston - Leavin' Dallas Chords
  13. Marchman Houston - One Foot Deeper Chords
  14. Marchman Houston - Plano Texas Girl Chords
  15. Marchman Houston - Satellite Chords
  16. Marchman Houston - Songname Chords
  17. Marchman Houston - South Texas Rain Chords
  18. Marchman Houston - Still Alone Chords
  19. Marchman Houston - Sweet Love Chords
  20. Marchman Houston - Tryin For Home Chords
  21. Marchman Houston - Vietnashville Chords
  22. Marchman Houston - When You Ain't Lookin' Chords
  23. Marchman Houston - Wichita Falls Chords
  24. Marchman Houston - Worry Me Chords



cowboylyrics.com
All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.