, Chicken Song Tabs, Chords, Lyrics

, Chicken Song Tabs, Chords

 SITE MENU
 Request Tabs
 Add/Correct Tabs
 DMCA Policy
 Country Sheet Music
0

BROWSE LYRICS AND TABS BY ARTIST/BAND NAME: SEARCH HERE:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
 

- Chicken Song (Chords)


CD
 Sheet music
Posters
Chicken Song
written by Roger Alan Wade and Dan Bowen


CAPO II


INTRO: G

       C                     D               G
Yeah a chicken wakes up to a new world every day
         C                   D              G
Far as a chicken's concerned everything's a-okay
     C                         D                            G             D 
Ah a chicken don't worry 'bout nothin' but cluckin' and the price of eggs today
N/C                             D
And don't worry much about that
                C                   D
'Cause what the farmer don't snatch before she can hatch
       G                      
Ah the weasle gonna steal 'em anyway
     G                     D               G
Ah a chicken wakes up to a new world every day

C                         D
You reckon a chicken ever finds herself frettin' 
      G
About gettin' old or ugly or fat?
         C                                 D
I know a chicken's kinda dim but I'm goin' out on a limb
          G
I'd say a chicken's smarter'n that
       C                          D
Hell a chicken's just happy bein' one of them chickens
           G
That ain't one of them chickens in every pot
           C                                                                      D
You know a chicken knows that half of bein' happy's just bein' happy with what ya got
              C                                                D
And the other half of bein' happy's just bein' happy no matter what
       C              D
People life is short, time's a-tickin
             G/
If you wanna live like a king gotta think like a chicken

         C                     D             G
Oh and a chicken wakes up to a new world everyday
         C                   D             G
Far as a chicken's concerned everything's a-okay
     C                         D                            G             D
Ah a chicken don't worry 'bout nothin' but cluckin' and the price of eggs today
N/C                                                         D
That's eggs, a-g-g-g-g-g-s, and don't worry much about that
                C                   D
'Cause what the farmer don't snatch before she can hatch
       G                      
Ah the weasle gonna steal 'em anyway
     G                     D                     G
Ah a chicken wakes up to a whole new world every day

Em                     C
Poor old chicken don't get no respect
               G                                                         D       
They're either swipin' her eggs or fryin' her legs or tryin' to ring her neck
       C
Well a chicken understands her position and knows in this current condition

It ain't gonna change so she made a decision to roost every evenin' 
                                        D
In the rusted out chassis of a beat up Chevrolet
         C            D               G
And just wake up to a new world every day, yodel-ay

     C                     D                     G
Oh a chicken wakes up to a whole new world every day
         C                   D              G
Far as a chicken's concerned everything's a-okay
      C                        D                            G             D
Ah a chicken don't worry 'bout nothin' but cluckin' and the price of eggs today
N/C                             D
And don't worry much about that
                C                   D
'Cause what the farmer don't snatch before she can hatch
         G
Hell the weasle gonna steal 'em anyway
  G                     D
A chicken wakes up to a new world
  C                     D
A chicken wakes up to a new world
     G                     D                    G    C
Ah a chicken buck-wakes up to a new world every day
     G                     D                     G    C
Oh a chicken wakes up to a whole new world every day, alright
      G                     D                     G
Hey a chicken wakes up to a whole new world every day 


Roger Alan Wade Tabs & Chords



Roger Alan Wade Tabs, Tablatures, Chords, Lyrics

Buy Roger Alan Wade CD
Roger Alan Wade
Buy Roger Alan Wade CD

  1. Roger Alan Wade - 10,000 Candles Chords
  2. Roger Alan Wade - 3rd Chance Blues Chords
  3. Roger Alan Wade - All Likkered Up Chords
  4. Roger Alan Wade - Bb Gun Chords
  5. Roger Alan Wade - Bear Loves Honey Chords
  6. Roger Alan Wade - Brainerd Road/king Fish Blues Chords
  7. Roger Alan Wade - Butt Ugly Slut Chords
  8. Roger Alan Wade - Cars & Guns Chords
  9. Roger Alan Wade - Chicken Song Chords
  10. Roger Alan Wade - Cohare Cohares Chords
  11. Roger Alan Wade - Counterman Chords
  12. Roger Alan Wade - Cowboy Angel Chords
  13. Roger Alan Wade - Fryin' Bacon Nekkid Chords
  14. Roger Alan Wade - Gone Back To Whorin' Chords
  15. Roger Alan Wade - Honky Tonk Rose Chords
  16. Roger Alan Wade - Horse I Wanna Ride Chords
  17. Roger Alan Wade - If Ya Gonna Be Dumb, Ya Gotta Be Tough Chords
  18. Roger Alan Wade - If You're Gonna Be Dumb Chords
  19. Roger Alan Wade - Jingle Jangle Chords
  20. Roger Alan Wade - Johnny Cash Has Died Chords
  21. Roger Alan Wade - Loneliness Is My Only True Friend Chords
  22. Roger Alan Wade - Lovin' Man Chords
  23. Roger Alan Wade - My Baby Loves Malt Liquor Chords
  24. Roger Alan Wade - Poontang Chords
  25. Roger Alan Wade - Put Another Log On The Fire Chords
  26. Roger Alan Wade - Rock, Powder, Pills Chords
  27. Roger Alan Wade - She's A Baby When She Cries Chords
  28. Roger Alan Wade - Sioux Named Boy Chords
  29. Roger Alan Wade - Stoned Traveler Chords
  30. Roger Alan Wade - Sweet Wine Of Sorrow Chords
  31. Roger Alan Wade - That's The Blues Chords
  32. Roger Alan Wade - The First Time I Saw Waylon Chords
  33. Roger Alan Wade - When Heaven Comes Dripping From The Night Chords
  34. Roger Alan Wade - Will You Think Of Me Chords
  35. Roger Alan Wade - Wreckless Kind Chords



cowboylyrics.com
All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.