Dallas Smith, What Kind Of Love Tabs, Chords, Lyrics

Dallas Smith, What Kind Of Love Tabs, Chords

 SITE MENU
 Request Tabs
 Add/Correct Tabs
 DMCA Policy
 Country Sheet Music
0

BROWSE LYRICS AND TABS BY ARTIST/BAND NAME: SEARCH HERE:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
 

Dallas Smith - What Kind Of Love (Chords)


Dallas Smith CD
Dallas Smith Sheet music
Dallas Smith Posters
Intro.:  |(D) |(Dmaj7) |(D6) |(Dmaj7)

I saw a (D)sidewalk preacher telling (Dmaj7)anyone who'd listen to him
(G) that good love will set you free
And there's a (D)love for everybody shown a (Dmaj7)million different ways you gotta
(G) Find the one that's meant to be
You're holding my heart, (A) I'm head over heels (G)
I know what I want (A) and how it should feel (G)

(Chorus)
'Cause I love my (D)mom and I love my (A)dear old dad
We took that (G)trip to New York City once and I'd (A)love to go back (Bm) 
I (A)love my (D)God and I thought I love (A)Norma Jean
I loved that (G)hand-me-down Camero I got when (A)I turned sixteen
And (G)I'd like to know what kinda (A)love this one's gonna be

Inst.:  |(D) |(A) |(G) |(A)

Well there's a (D)love a mother feels, when she (Dmaj7)hears her baby crying in need
(G) It's a love you can't deny
And there's a (D)love you hate to go through, when you (Dmaj7)gotta say goodbye I will it
(G) It makes a grown man cry
You're holding my heart, (A) I'm head over heels (G)
I know what I want (A) and how it should feel (G)

(Chorus)
'Cause I love my (D)mom and I love my (A)dear old dad
We took that (G)trip to New York City once and I'd (A)love to go back (Bm) 
I (A)love my (D)God and I thought I love (A)Norma Jean
I loved that (G)hand-me-down Camero I got when (A)I turned sixteen
And (G)I'd like to know what kinda (A)love this one's gonna be (D)

The kind that (Bm)makes it through the bad times where we (A)always work it out
The kind where (G)I still make you laugh fifty years from (A)now

Well me and (D)mom, we really miss (Dmaj7)dear old dad
We took him (D6)back to Kansas City, he said he (A/D)always wanted that

I love my (D)God and I thought I love (A)Norma Jean
I loved that (G)hand-me-down Camero I got when (A)I turned sixteen
And (G)I'd like to know what kinda love, (A) (Bm)yeah, I (A)really would
(G)I'd like to know what kinda love (A) this one's gonna be (D) (A)

This one's gonna be, (G) (A) this one's gonna be (D) ----


Smith Dallas Tabs & ChordsSmith Dallas Lyrics



Smith Dallas Tabs, Tablatures, Chords, Lyrics

Buy Smith Dallas CD
Smith Dallas
Buy Smith Dallas CD

  1. Smith Dallas - And Then Some Chords
  2. Smith Dallas - If It Gets You Where You Wanna Go Chords
  3. Smith Dallas - Jumped Right In Chords
  4. Smith Dallas - Never Saw Goodbye Chords
  5. Smith Dallas - Nothin But Summer Chords
  6. Smith Dallas - Somebody Somewhere Chords
  7. Smith Dallas - What Kind Of Love Chords



cowboylyrics.com
All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.