Deric Ruttan, Good Time Tabs, Chords, Lyrics

Deric Ruttan, Good Time Tabs, Chords

 SITE MENU
 Request Tabs
 Add/Correct Tabs
 DMCA Policy
 Country Sheet Music
0

BROWSE LYRICS AND TABS BY ARTIST/BAND NAME: SEARCH HERE:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
 

Deric Ruttan - Good Time (Chords)


Deric Ruttan CD
Deric Ruttan Sheet music
Deric Ruttan Posters
(feat. Dierks Bentley)

Capo 3

          G
Got that song by Johnny Paycheck 
Cadd9
Playing on the radio 
        G
Been a long week, feeling wasted 
          Cadd9
Man that job of mines getting old 
          Em
When this town's out on the highway 
Cadd9
Friday night's calling me
   G/B     Cadd9
He said " Come on, come on 
A                    
Come on, come on!" 

Chorus: 
D                     G
We all need a little good time 
               Cadd9                  D
We all need to break every now and then
                           G 
When you're working in the salt mine 
                   Cadd9                D
You wanna feel the sun shine on your skin 
          Em            D          G          G/B   Cadd9      D
No, there ain't nothing wrong with wanting to feel alright
                     G           Cadd9
We all need a little good time 

      G    
Got a good friend, kinda crazy 
            Cadd9
I meet him down at the old hotel 
       G     
And we laugh some, drink some cold ones 
        Cadd9
Man, we both got stories to tell 
            Em
But when I mention her, how it still hurts 
            C
And say "I think I'm gonna call it a night" 
   G/B   Cadd9     
I said "Come on, come on 
      A                     
Yeah, Come on, come on!" 

Chorus: 
D                    G
We all need a little good time 
               Cadd9                   D
We all need to break every now and then
                           G 
When you're working in the salt mine 
                   Cadd9                 D
You wanna feel the sun shine on your skin 
          Em            D          G          G/B   Cadd9       D
No, there ain't nothing wrong with wanting to feel alright
                     G           Cadd9
We all need a little good time 

SOLO:
G - Cadd9 - G - Cadd9

Cadd9
Come on, come on 
A
Come on, come on
Cadd9
Come on, come on , Come on!


Chorus: 
                     G
We all need a little good time 
                     Cadd9                   D
We all need to break away every now and then 
                           G
When you're working in the salt mine 
                  Cadd9                 D
You wanna feel the sun shine on your skin 
          Em            D          G          G/B     Cadd9
No, there ain't nothing wrong with wanting to feel alright 
          Em            D           G         G/B      Cadd9
And there ain't nothing wrong with wanting to stay all night 
D                     G
We all need a little good time 

Come on, come on 
Cadd9
Come on, come on 

We all need a little... 
G
Come on, come on 
Cadd9                   G
Come on, come on


Ruttan Deric Tabs & ChordsRuttan Deric Lyrics



Ruttan Deric Tabs, Tablatures, Chords, Lyrics

Buy Ruttan Deric CD
Ruttan Deric
Buy Ruttan Deric CD

  1. Ruttan Deric - Angelina Chords
  2. Ruttan Deric - California Plates Chords
  3. Ruttan Deric - First Time In A Long Time Chords
  4. Ruttan Deric - Good Time Chords
  5. Ruttan Deric - I Saved Everything Chords
  6. Ruttan Deric - Invisible Chords
  7. Ruttan Deric - Main Street, 1979 Chords
  8. Ruttan Deric - Promise Broken Chords
  9. Ruttan Deric - Shine Chords
  10. Ruttan Deric - Sing That Song Again Chords
  11. Ruttan Deric - Take The Wheel Chords
  12. Ruttan Deric - That's How I Wanna Go Out Chords
  13. Ruttan Deric - Unbeatable Chords
  14. Ruttan Deric - Up All Night Chords
  15. Ruttan Deric - When You Come Around Chords



cowboylyrics.com
All lyrics are property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.